לקנות רכב חדש ב100 תשלומים

    עפר גדנקן No Comments on לקנות רכב חדש ב100 תשלומים

    טרייד אין מושלם באלדן: עד 100 תשלומים שווים ונוחים במיוחד

    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    'אלדן' יוצאת במבצע ומזמינה אתכם להגיע לכל אחד מסניפי החברה, ולהחליף את הרכב הישן במסגרת עסקת 'טרייד אין' משתלמת במיוחד, הפרוסה עד ל-100 תשלומים שווים ונוחים! כך שתוכלו ליהנות מרכב חדש מבלי לקרוע את הכיס. באלדן תוכלו להתרשם ולבחור מתוך מגוון גדול של כלי רכב מיד ראשונה או רכבים חדשים "אפס קילומטר", וליהנות מתנאי תשלום נוחים ביותר – מ 100 תשלומים ועד 100% מימון.

    אם אתם עדיין מתלבטים, כדאי שתדעו כי 'אלדן' מתהדרת בנתוני שביעות רצון מרשימים במיוחד בקרב לקוחותיה. אתם מוזמנים להצטרף ל90% מהלקוחות, שהצהירו כי הם "מרוצים מהשירות ונמליץ לחברים לקנות רכב באלדן" וליהנות מחוויית רכישה חסרת תקדים בשיטת 'הקנייה הבטוחה של אלדן'. לפי שיטה זו, 'אלדן' ישקפו לכם את תעודת הזהות של הרכב, הכוללת את הפעולות שנעשו ברכב, כולל טיפולים תקופתיים, תיקונים וביקורות. נוסף לזאת, יעבור הרכב את 'מבחן אלדן' – מבחן קנייה במכון חיצוני, תיקון ליקויים בטיחותיים ומכנים, וניקיון כללי. ויזכה לאחריות מורחבת על המנוע ועשרת המכלולים העיקריים, ללא כל השתתפות עצמית. אלדן מציעה גם לקנות רכב בשירות 'לא מתאים לך? תחזיר!' הכוללת אפשרות לקנות את הרכב, לנסוע ולהתנסות בו מספר ימים, ואם לא מרוצים, פשוט מחזירים.

    'אלדן' הינה חברת הליסינג וההשכרה מהמובילות במשק מזה כ-50 שנה. החברה מציעה עשרות אלפי רכבים, במבחר דגמים ובעשרות סניפים ברחבי הארץ. 'אלדן' חורטת על דגלה מתן חוויות שירות יוצאת דופן ללקוחותיה, והיא אינה נעזרת בסוכנים או מתווכים. כל זאת, בכדי להעניק לכם את עסקת הרכב המשתלמת ביותר, בשירות מעולה ובתנאים נוחים במיוחד.
    חייגו עכשיו: 3003*, המבצע בכפוף לתקנון.



    0 תגובות